grattis till mig!

först och främst ,
JAG FYLLER ÅR IDAG ? :D

& inte duuuuh ? (:

Valla igår med Maria, Julia & Elin var väl kul (:
Träffade massa trevligt folk. Jag var lite hyper ett tag, men då ville de andra inte dansa .. >.<
Mjaja, tack för igår <3

Nu ska jag ;
- Städa mitt rum.
- Duka.
- "Styrketräning".
- Duscha.
- Fixa mig.
- Fixa blommor?
- Allmänt fixa innan alla kommer.
- Fira mig.


Ha en bra dag !
( Mihi, förresten. Jag fick ett objektiv av Hanna & David i förelsedagspressent :D )

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-18 @ 14:51:02
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: maria

grattis din fjortis (;<3

2009-04-18 @ 18:07:32
Postat av: filippa

grattis på fjortisdagen (a'



(och ja, jag är lite efter)

2009-04-19 @ 12:38:41
URL: http://sjukthetlama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll<3

OCH JAG VILL OCKSÅ HA ETT NYTT OBJEKTIV? :O ;)

2009-04-19 @ 16:16:05

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback