hej? :D

jag har lyckats få vårat modem att fungera i min data för en gång skull !
& skriver första inlägget på hur länge som helst !

Fast eftersom vi delar modemet på tre pers, oh det dampar i min data , så kanske jag inte blir mer aktiv nu för det ..
I hammenhög får vi internet igen 1 maj, och då ska jag till far. såeh.

Justeja, om ni inte redan visste det, så har vi flyttat ifrån Ystad tillbaka till Hammenhög. Det suger ..


"HUSET I YSTAD,
med förrådsskabbliknande utsida, och motsatsig insida
JAG KOMMER ALLTID ATT KOMMA IHÅG TIDEN MED DIG,
MED GLÄDJE."



Jag inser nu hur mycket jag verkligen har saknat bloggen. Att bara kunna skriva av sig om allt och inget, det är livet.
Oh jag ser, några stycken (minst en om dagen) har smugit sig in på bloggen även nu när jag har varit inaktiv. Tack (:

Snart lovar jag att bli mer aktiv igen !


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback