I wanna see you baby standing by my side.

Åhhhh , min kära söta rara systemkamera ligger just nu i Annikas arbetskamrats bil på väg till Hammenhög ;o
Jag som hade haft massa ideer på något att fota, vilket jag verkligen känner för att göra nu, oh sedan redigera samt göra en bääääättre header.
Jajah, den jag har får duga så länge, och jag får väl vänta tills imorgon ..

Nu sitter jag iaf här, lyssnar lite på musik, klickar runt på lite bloggar, plattar håret lite, sjunger (höhö).


I brist på andra kläder, duger det? (a'

Leggins - Gina Tricot
Vitt linne - Esprit
"Aprikosfärgat" linne - HM
Plattång , som är typ bäst - Åhlens  'blink'.
Ovanligt stökigt rum - Mjaa ;O


Kommentarer
Postat av: Elin ( :

Cissela jag älskar din design, såå snygg (aa' <3

2009-04-09 @ 14:55:17
URL: http://dinprinskorv.blogg.se/
Postat av: fräkenprutt90

hej jag är en gris.

2009-04-10 @ 11:35:18
Postat av: tildaholmgren

riiiktigt snygg kvinna. <3

2009-04-13 @ 11:32:03

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback