jogging med maria

Precis tränat , & därefter sprungit en runda med Maria i slingan.
Det var megamys . Mörkt med gatulampor. (:
Så satt vi där och pratade lite.

Stötte på massa grodor när vi gick hem och sjöng till Knatten & Fjortis . Så vi sprang hem, hämtade kameran, oh begav oss tillbaka för att fota lite.

Erkänn han är sööööt ?

Karl heter han, & han är min samt marias. <3


Om jag kysser dig , blir du en prins då ?


Snart ska jag gå och duscha , sen blir det till att sova.
jag är megatrött ..

Kommentarer
Postat av: maria

HAHA, förlåt. Men grodan (som du sen tappade, fyy cissela!) ser helt död ut xD

2009-04-07 @ 20:59:23
Postat av: Cissela

HAHAHAHAHAHAH , jag vet. xd

Den kanske var halvdöd redan innan *DEN HOPPADE? (a'

2009-04-07 @ 21:32:31

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback