sol & studande.

När jag kom hem i eftermiddags hade jag sedan tidigare bestämt att jag skulle plugga. Och så ser jag hur fint väder det är ute, och Felicia berättar att hon solar. Åhhh !

Så jag samlade ihop massa förlängningssladdar, kopplade ihop dem, och promenerade ut i trädgården & solen, med datan, bikinin, solglasögonen, mobilen och modemet.
Sen började jag plugga. (:
Gud vad härligt det var, oh varmt.

De tre timmarna i eftermiddags rann snabbt iväg.
Messade med Dennis , oh gjorde lite svenska.

Jag är duktig :D


jag är ju tvungen att lägga upp en bild , det var sjukt länge sen.
förlåt för att det blev denna , men det var den enda jag hade ..
jag hoppas ni överlever , annars får ni låta bli att kolla på bilden. (a'

magen är iiiiinte vacker. oh jag är blek. menmen - ni kommer ändå få se samma syn i sommar, sååååe.
( jag ser drogad ut, som sagt , höhö . )


snart ska jag styrketräna, ska bara smälta maten ltie först (:

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback