tack malin ,

malin, din bög.
tack vare dig kommer jag säkert bli fast igen ..
jajah, det var trevligt. jag har saknat er.
fast, tack ändå. för att du finns, malin, och ni andra.
speciellt dig erik, fastän du inte kommer läsa detta.
och dig malin, fast dig har jag ju pratat med ändå.
finns fler jag saknar, men de var inte inne. klart, vafan..
när jag väl bryter mot mina regler, och loggar in.
jajah, förr eller senare ska jag prata med er.
ni förstår inte hur mycket ni betydde.
vilket hål där blev efter er.

jag saknnar er.


Kommentarer
Postat av: mariaBÄST (;

vadå ? :))

2009-04-29 @ 16:10:47
Postat av: cissela

hh , vilken tönt jag är (:

men jag älskar det. lite väl mycket.

2009-04-29 @ 18:37:42
URL: http://cissiduvet.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback