hos lovisa

" Hejhopp " ,
Här sitter jag i Lovisas soffa med huvudet lutad mot en snevägg, det är inte skönt kan jag berätta. Men ändå.
Vi har precis varit ute och gått - varit vid stranden och ätit glass. Innan det så var vi ute och spelade basket, haha . Det var mys, hur som helst. När vi gick där så kom vi att börja prata om .. lite allt möjligt. Vi har väldigt konstiga samtalsämne, men det är faktiskt väldigt intressant, & trevligt.
Ta till vara på stunden, och lev i nuet.


en vacker bild på mig & lovisa (höhö), vi bjuder . får bli denna, lovisas bildfobi - you know.

iaf, Kevin & Pelle kommer också snart, sen ska vi gå och äta pizza.

& solen har kommit fram nu, yeeeeeeeees. Sommaren är på väg igen - ÄNTLIGEN.



nu ringer Ronja .. ;*

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback