illamående vecka?

Precis tränat. Gick väl sådär .. Peppgruppen gick bra iaf (y'
Har mått illa, under träningen och efter. Jag har gjort det mycket sista veckorna, typ alltid. Det är hemskt.
Också har jag visst väääldigt långt hår under armarna ):
i och för sig så har erica massa finnar och bölder på benen, och emma lukar altid svett oh har smutsiga kläder (:
Okej, det var kul .
& vi fick reda på att vi ska träna i slingan. Springa feman. Uuuuusch. Innan det ska jag iaf vara med lovisa, efterläntat.

Nu har jag precis duschat. Åh, jag är så tråkig. Massa text, ingen bild.
Här sitter jag och pratar med maria på msn, och kollar på ugly betty, mahah.

Kommentarer
Postat av: elin

SVAR: Ja precis:P

Men usch vad läskigt! :O

Nä det äre inte kul !



Vad gör du ikväll ? :)

2009-06-02 @ 20:24:01
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback