koppla av

- Tips , hur man på bästa sätt kopplar bort allt .

Det jag skulle vilja göra allra mest just nu är att gå ut och fota. Det är det absolut bästa sättet att koppla av på, bara koppla bort allt och koncentrera sig på fotot man håller på att ta. Så himla härligt.


Men, mitt huvud vill inte som jag vill ( dock börjar huvudvärken avta ) och inte min kropp heller , efter som jag är trött , så nöjer jag mig med att sitta på balkongen i skuggan under en massa filtar, med datan i knäet och lite jordgubbar, och lyssna på simple plan samt alla människor som går nedanförs snack. Det räcker för mig.


Tack för att du finns, Maria. Tack.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar dig med Cisselahjärtat. <3

2009-06-23 @ 20:27:34

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback