patille nästa

Om tjugo minuter blir jag hämtad , därefter bär det av till tåget mot göteborg & PARTILLE .
( Jag kommer därför inte blogga på en vecka , kommer hem söndag kväll tror jag ).

Mitt största problem just nu är att min väska är propp full, jag fick hoppa på den för att kunna stänga den. I den väskan, ligger ändå varken kudden eller "täcket", utan bara kläder och luftmadrassen. Ajdå ;$
Jag kommer nog ha mest packning med mig , iaf. Jag är rädd att min väska ska spricka ;s

Nej, nu måste jag gå och försök tryca ner kudden med någonstans, HAAHHA ;d

poss .

Kommentarer
Postat av: so not true

ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt det finns många som har ganska mkt packning med sig x) för alla har typ tatt med sig dubbelt så mkt som förra året, jag har tre väskor. (AAAAA)

2009-06-30 @ 08:48:59
URL: http://onlyoneerica.blogg.se/
Postat av: Maria DEN BÄSTA

Ha det så jävla bäst (ja, du kommer inte se detta förren du kommer hem igen?).

VINN HELA SHOTTABALLONGEN NUVA? :D



Love

Den bästa.

2009-06-30 @ 09:26:17

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback