skolavslutning !

Ohyes, ikväll smäller det. Då får vi sommarlov. Jaja, det är sent, jag vet. Men bättre sent än aldrig?
Idag i skolan var vi på stranden. Sandkrig, massa fotograferande, allmänt mys, vissa blev lite våta? 'blink'

Snart ska jag & maria börja göra oss i ordning inför kvällen. Efter bär det av hem till mig (JA, det gör det), och sedan mys där, osv. Trevligt, trevligt.


& det gör inget, gumman. Ärligt talat, jag bryr mig inte. Nej, det gör jag inte. Jag tänker stötta dig genom allt, det har jag sagt, och det ska jag göra, punkt. För du, jag älskar dig. Tveka aldrig på det .

Kommentarer
Postat av: diana

men du då?!

älskar dig min idiot <3

2009-06-11 @ 15:09:06
URL: http://ddianaa.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback