trött as hell

Omg, nu kom all trötthet helt plötsligt över mig. Emma, Maria & Calle har varit här hela dagen. Vi har kollat på massa filmer, oh dampfotat. Kanske ni får se fotona sen, vem vet..
Mitt i fotograferingen så fick jag värsta megatrötthetskänslan. Gäsp, som fan. Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken. Töntarna ska hem snart. För jag skickade hem dem. Förlåt.

Frågan är, hur länge kommer jag orka vara uppe innan jag somnar? Ska försöka vara uppe till sex, minst. Kämpa, Cissela. Kämpa. Jag har inte sovit alls i natt, miiiih. Nollade, ohyes. Däremot har Calle & Maria det, de somnade så jag satt här ensam vid datan, i typ en och en halv timme.

& så gjorde jag ett försök till en ny header. Mjö, den får duga så länge. ( Skulle någon kunna berätta för mig hur man får upp sidomenyn bredvid headern? ).

Kommentarer
Postat av: emmee

sv: jag kan tyvärr inte hjälpa dig ;/ Tar för mycket av min tid om ja skulle hjälpa alla som frågar! Och dt är ju taskigt om ja hjälper en o så inte den andra :( Hoppas du förstår!

2009-06-07 @ 17:07:44
URL: http://emmee.blogg.se/
Postat av: Emmee

sv: :).

2009-06-08 @ 15:03:20
URL: http://emmee.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback