wakie wakie

Godmorgon alla morgonpigga.
Såhär dags, om inte redan vid nio, ska jag försöka gå upp varje dag. Önska mig lycka till. (:
Jag skrev precis ett inlägg, också vill inte mitt internett sammarbeta med mig, suck ..

Var där ingen som ville veta hemligheten? (a'

Vädret är inte lika bra idag som igår, mulet och allt ):
På tal om vädret igår, det visade sig när jag gick upp i morse att det hade regnat i natt, och att jag hade glömt att ta in madrassen som jag låg ute på igår, så nu är den helt våt. ooooopps.

Idag händer inget speciellt (förutom träningen ikväll) - vilket är dåligt. Hela min vecka har varit sådan, och det var dagar som dessa som bara fick uppkomma så få som möjligt, då och då. Fan.
Någon som vill göra något i helgen?


Jag bjuder på bilden, som är tagen då vi fortfarande bodde i Ystad. Jag saknar det ,

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback