zZzzZzz..

Det har varit en aktiv bloggnatt, inser jag. Eller ja. Det är inte för att vi har haft tråkigt eller något, utan för att jag har fått tag på datorer väldigt ofta.

Hur som helst, Maria & Calle sover nu i alla fall. Svikare. Vi som skulle vara vakna ): Maria somnade typ med mobilen i handen, i min säng, skavföttes (stavas det så?) med Calle, och de delar på mitt täcke. Vad ska jag göra nu. Sitta uppe, eller sova jag med?
Hallelujah moment; Omg, Calle rör på sig. Fortfarande sovandes.

Får se om jag lägger mig. I så fall blir det väl med alarmet på tjugo min, eftersom om man sover mer än tjugo minuter så blir det som en nattsömn, medans om man sover under tjugo minuter så är det bara uppiggande, har jag läst någon stans?

;*

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback