erica (L)

Jag vet att ni äääääälskar bilden, den är bara så snygg ;3.


kanske inte >.<

Men hade ingen annan på denna datan, typ, så ni får stå ut (:


RYYYYYYYYCK.

Nej men texten är riktad till dig , Erica Maria Louise Persson.
Jag saknar handbollen i ÖIK med dig.
Eric & Du, Sverigeprästen, och allt det där du vet? (a'
Jag saknar alla åren med dig i skolan.
Du, jag & Angelica.
Jag saknar bussen till träningen i Ystad.
Nanana, pumpa.
Nanana, pumpa.
Nanana, pumpa.
Nanana, en tomaaaaut ?
Jag saknar sommaren 07.
När vi stod som närmast.
Jag saknar Idol 2086 (tjugotusenåttiosex).
Megaflumm och sjukt kul.
Jag saknar alla våra födelsedagsfester.
Badpartyt, den stora i klubbvillan i H-hög, handbollstjejsfesten.
Jag saknar Mefjärd & Stockholm.
Myyyyspys.
Jag saknar Österrike.
(L)

Jag saknar oss.
rent allmänt. alla våra minnen, de är så många fler.

JAG SAKNAR DIG
du är oersättlig.


men man förändras, jag får väl leva med dig.
jag vet ju att du fortfarande finns där, även om vi inte alls står lika nära längre.
huvudsaken är att du finns.

& du ska veta.
i alla lägen.
jag älskar dig.

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback