matprat

Tänkte bara berätta att vi nog slog rekord i att sitta kvar länge i matsalen idag .
Vad kan de ha blivit, fyrtiofem minuter? Snackade massa shiet, det är mys (: Iaf var det nytt rekord för oss.
Lite pinsamt när vi skulle sätta oss, fullt exakt överallt. Shalalal (a)

Efter skolan skulle man ner till stan snabbt, Anders skulle köpa fotbollsskor.
På vägen dit så ser jag att Filippa går framför mig, oh jävlar vad snabbt hon går. Fick halvsprina ifatt henne. (;
Också gick vi och köpte värmespray, eftersom min frissör tyckte jag borde göra det. xd Hoppas den är bra (:

dagens ooooooutfit.

Vitt linne, Bikbok.
Svart tröja, HM.
Gråa Jeans, Cheap Monday.
Brunt hårband, Åhlens.


& så ska man spela match senare ikväll.
Önska oss lycka till, nu jävlar ska vi finna (:

ÖP klockan 20.00 , kom vettja ? :D

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback