annabel was here

Annabel har varit här idag. Det har varit mys (L)
vi solade & pratade lite, därefter åkte vi till Komstaskor och köpte skor. Annabel & jag köpte svarta flippflopp , oh jag köpte ett par skor till skolavslutningen. De råkade bli högklackade . Ja, jag ska träna. Jag ska vara bäst på den sen ;) Höhöh ..
Såhär såg de ut ;'


Sen hade vi vattenkrig, ohyeeeees. Så, nu har halva hammenhög hört mig och annabels skrik, och sett oss i bikini / i bikini & trosor. :$ Bilarna kollade konstigt när vi sprang på torget, HAHAH .
Det sista vi gjorde var att hälla en spann vatten över oss själva , då var även Anders med. Brrr ;d :

ja, jag står där och skriker (a'

seksigt ;d

annabel plus vatttenspann likamed kärlek ;d

TACK FÖR IDAG . <3

Kommentarer
Postat av: ERICAKUNG *host*

snygga skor !

men det är ju inte så svåra klackar att gå i? så du klarar dig nog MYCKET bättre gemfört med julia & maria :))

puss ;*

2009-05-31 @ 21:13:40
Postat av: SABBS,

De är ju inte höga alls ;p

2009-05-31 @ 23:10:05
URL: http://iamawesome.blogg.se/
Postat av: maria

erica; julia och pernilla.



och på din tredje bild, är du skit lik olivia ford (:

2009-06-02 @ 09:57:46
Postat av: mmaria

erica; julia och pernilla



och på din tredje bild ser du ut som olivia ford (:

2009-06-02 @ 09:58:40

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback