brrrrrrh

Här sitter jag och fryser , varför undrar ni då.
Det vet jag inte själv. Kanske håller jag på att bli sjuk? Känner trots allt att en klump börjar bildas i halsen, eller något .. Nejusch, jag vill inte bli sjuk! Inte nu, nejnejnej ..

Iaf, nu har jag kommit hem från träningen, ätit och duschat. Sen hamnade jag i soffan, med en filt omkring mig, datan i knäet och fötterna nedstoppade i en puff - myyyyyys.
Jag sitter och bläddrar runt bland bloggar, vilket jag faktiskt har gjort väldigt mycket sista tiden, lyssnar på gamla samt nya Good Charlotte & Simple Plan låtar. (aaaa'
Plus att jag kollar på The Sims 3 på massa hemsidor, jag SKA ha det ! Förr eller senare .. Det kommer ju ut om någon vecka.

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback