flummkväll vid kräftadammarna

[ tustentals egopix på mig, seksiga bilder på emilia, samt massa annat som ni aldrig kommer får se, eller i alla fall inte idag. Höhöh, synd om er. Ni hade fått er ett gott skratt :DD ]


jag vet, jag är seksig.                                 oh anton är sööööt.







Om man skrattar så man nästan håller på att kissa på sig och har ont i
kinderna, så är det inte alltid så lätt att se snygg ut, som ni märker (a'







Smälla mygg is da shit. ;d

HAHAHAH , hur går det där inne på dasset , Marta ? ;d
vi vet , det stinker ända hit ):


TACK FÖR IGÅR !
det var verkligen jättehärligt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var verkligen kul, MÅSTE bara göras om!

hamnar på minnet, solklart!<3

2009-05-31 @ 19:31:53

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback