flummkväll

Precis hemkommen från Kräftadammarna ;d ikväll :

när vi kom dit , tjugofem minuter för sent men näst först. Martas familj, som kom först, kom precis innan oss. Först hittade vi inte dit, men som tur var så kom Marta så vi följde deras bil, HAHAH .
När vi kom dit, så var där dubbelbokat ? Men iaf så blev det bara jag, mor, Martas familj och Emilias familj, och det andra sällskapet, så alla fick plats.
Jag, Emilia & Marta hade rådamp oh var asflummiga hela kvällen ;d Verkligen jätteflummiga. De andra trodde vi hade druckit eller något , pshhyyt.
( bilder kommer ).
Sen håvade lite lite kräftor. Jag fick världens minsta , den var urgullig ! Typ tre centimeter lång ;o.
TACK FÖR KVÄLLEN <3

nu sitter jag och kollar på Illusionisten (Österrike, you remember Erica ? Jag saknar Österrike. <3)

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback