sju kilometer !!

Dagen idag börjar med att jag blir väckt tio över sex, måttligt sur för att mor har väckt mig en halvitmme för tidigt då hon skulle köra in oss idag och vi hade sovmorgon. Hon hade visst tänkt fel ? Jajah, om man lägger sig halv tre , som hon gjorde , efter att ha jobbat hela natten så kan jag förstå det.
Kvart i sju väcker hon mig igen , rätt tid denna gången !! Vi blir körda till skolan.
Är det bara jag som tycker det stinker ätika utanför skolan? Usch ,

Halva förmiddagen satt jag oh jobbade med vår kursgrupps uppdrag, själv. Yes, så kan det gå? Tacka mig , gruppen ! Lite annat skoj där.
Andra halvan av förmiddagen satt jag , Felicia & Emma i fönstret uppe i Basen , det var väldigt mysigt
Dock var jag illamående, hade ont i huvudet, spyfärdig oh svimfärdig om vartannat, hela förmiddagen ):

På eftermiddagen var det skoljoggen. För att skryta lite, eller något ;
Fyfan vad stolt jag är. Dels så fick jag svart pist, dels så sprang jag på strax under fyrtio minuter ( tror jag. Ingen toppentid, men för att vara första gången på sjuan så är den bra, tycker jag ) , dels så tog jag verkligen ut mig, trodde fan jag skulle spy , ooooch .. jag lyckades springa med ERICA och Lovisa. Kan ni fatta, med ERICA , de första fem kilometerna, typ. Omg (:

Nu överväger jag att lägga mig och sola.
Sen kanske jag ska va med Pernilla & Felicia ikväll,
eller Annabel,
eller ta det lungt, vilket hade varit väääääldigt skönt och behövande.

( Oh emil ska visst inte komma till Anders i helgen ? ).

Kommentarer
Postat av: maria

varför själv? ;o

förlåt, jag va inte i skolan, liten ursäkt (a)



tack? <3

2009-05-29 @ 20:33:46
Postat av: ERICAKUNG *host*

asså, så bra är jag inte på att springa ;o plus att jag längtar tills träningarna so I can kick youre little but again ;d<3

2009-05-30 @ 00:25:40

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback