ett år äldre.

Mjaha, då var man fjorton . (: Än så länge känner jag ingen skillnad ..
Släktfödelsedagsfestsgrejsen igår var ganska mysigt, faktiskt. Fick typ en bok, pressentkort, pengar, en neccesär, nagellack, en sjal, armband. Typ (a'
( Jag har insett att jag säger att saker är mysigt väldigt ofta, jag borde nog sluta med det .. )

Hela morgonen har jag läst, nu är "Om jag kunde drömma" utläst <3
Funderar på att låna tvåan av någon, Julia?

Nu väljer jag mellan att sitta vid datan, gå och ut lägga mig i solen lite eller plugga.
Borde kanske ta med saker ut i solen så att ja kan ligga där och plugga? Kaanske.. Får väl se.

Mina inlägg är tråkiga nu, inga bilder vafan?
Jag får skärpa mig. Fast iof, imorgon ska jag till mor igen, då blir det nog mer bilder!

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback