malmö idag

Även idag gick jag upp vid sju. Det är endå ganska skönt att gå upp så tidigt, dagen blir så härligt lång då. Även om det är oerhört kämpigt att resa sig ur sängen vid den tiden..
Fem över åtta gick tåget ifrån Smedstorp, till Malmö. Lovisa hoppade på i Ystad.
Sen gick vi runt i Malmö i drygt fem timmar ( var tvungen att räkna på fingrarna nyss, var det verkligen så länge? Gud vad snabbt tiden gick! ). Hittade en del fina saker, har ni tur så kanske ni får se vad senare ..

Därefter tillbaka till Ystad, träffa Johan oh hans megasöta hund ett tag, gå till träingen, som - om jag får säga mitt, gick förvånadsvärt bra idag. Tummeupp till det! Därefter gå med Erica, Lovisa & Johan till torget , och sedan åkte jag och Erica hem. HAHAHH , fint ;d

Jag måste bara berätta att mina ben är oooooerhört döda. Usch - samtidigt som det känns bara ( på något konstigt sett ? ).


Tack för idag Lovisa. Det var oerhört trevligt,
men ingenting emot hur trevligt det kommer bli i Grekland.
Fyfan vad kul vi ska ha. Ett minne för livet. Ett stort ett.
Jag älskar dig ,

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback