'Släktträff'

Förlåt för mitt sega bloggande. Besökarna rasar, i och med att jag inte är lika aktiv på andras bloggar då heller ..

Hela dagen hittils har ägnats åt att fira mormor, eftersom hon hade någon släktfestgrejs i Örums Nygård ( vad förvånad jag blev när din syster var där, maria! Hahah, hon hade känt igen mig med xd ).
Fotografera en massa, prata en massa, busa med de små, smsa med massa folk, ätit en massa - och annat som hör till släktträffar.



Btw , på tisdag bär det av till partille !

( DETTA INLÄGG SKULLE PUBLICERATS VID SJU TIDEN ;s )

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha !

2009-06-29 @ 21:11:43

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback