tack för en underbar helg <3

Felicia & Pernilla har precis åkt hem, de sov över inatt igen.
Denna gången lyckades vi iaf somna vid två. (:

I gårkväll så fick vi för oss att grilla.
Så jag, Felicia, Pernilla & Fillippa packade ihop en liten matsäck och begav oss ner till stranden, där vi grillade och fotade lite.
Det var megamyyyys (:

B.la så grillade vi marchmellos (stavning?). Och så satt Felicia där med sin grillade på en pinne, helt plötsligt började hon snurra runt med den, och kasta iväg den bredvid Filippa. Alla började asgarva. Filippa bara;
- "Gör INTE om det där".
& så gör hon om det, och träffar Filippas leggings. Fan vad vi skrattade xd. Alla utom Filippa som fick lite damp ;)

Vid nio tog Filippa bussen hem.
Vi hade lite tråkigt, så vi tupperade håret oh sprang ut och dampade runt lite. :D Var även borta hos Maria  & sa grattis, vi blev påkomna med att dansa kycklingdansen osv i vårt snygga hår  (a'
Stod där vid vägen oh typ flippade ut, så saktar en polisbil ner farten intill oss, vi får typ panik och kutar iväg. :$
Men det var mycket kul :D

När vi sedan gick förbi Kunskapsskolan vid tolv på natten, så stod fönstret hos niorna ÖPPET ? Wierd ;O
Ofta man lämnar ett fönster öppet så ?
Någon kanske har brutit sig in eller något .. ?

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG,
måste göras om. <3

( Denna gången med dig också, Maria ).


Felicias min, HAHAHA. Hon tappade precis sin korv i sanden :D
& Pernilla pooooosar. ;d


Pernilla, hur går det ? (;


Felicia, du är vacker.


Filippa, söetnos.




Var det någon som sa volym ?      ( ursäkta mig på bilden ).


Vi har inget liv (:

Såååeh kan det gå. <3

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback