mu-tant

från hammenhög till vallby.
Balkongen ersätts av trädgården , det är den enda skillnaden. Jag sitter nu ute i trädgården med datan. Uuuuh , vad varmt det är. Jag svettas !

Idag har vi gjort kurs typ hela dagen. Satt ute på eftermiddagen - stekhett.
Förresten ;
- Vad är en mutant egentligen ?
- Vadå, en mu-tant ?
- En mu-tant är en gammal ko. Daaah !
- HAHAHHA .

Vi har lite dålig humor (aaaa'
Men elin , din humor ÄR sämre ! ;d

Ikväll blir det kanske till att följa med Anders på någon grillgrejs med sexorna. Erica & Lovisa , skulle ni dit ? Anders sa det.
Får se hur det blir.
Nu ska jag fortsätta svettas .

Kommentarer
Postat av: Khalid

Tack för du har mig via bloglovin <3 !



Aa kan nog hålla med, bloglovin dampar då&då :s

2009-06-01 @ 17:33:17
URL: http://khalid.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback