bloggen står still ?

allt med bloggen går just nu på tomgång.

Att jag slutade blogga var inte bara för att kunna få mer tid till annat, utan även för att det blev tråkigt i slutet. En stor del av att blogga är att lägga upp bilder , skriva texter såklart och för min del - ändra designen och headern.
Den sistnämnda är nästan det roligaste !

Men, det kunde ja inte göra längre eftersom jag på denna datan inte kan proppa in mer. Den är full !!!
Jag ska rensa den .. Kanske, om jag har tur, så kan jag lägga in bilder sen, oh fixa mer till bloggen. Då kanske jag blir aktiv igen ?


Om jag är seg kanske det blir till att skaffa en helt ny blogg ? Och redigera hemligt, tills den är klar ?

Vi får väl se.. (:

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback