på skolan ,

Just nu sitter jag på skolan (:
Louise & Olivia sitter också här. Ronja gick precis, hon är feg ;o men söt (aaa'

dagen idag ; någon cepelångtråkig film på förmiddagen, på spanska.
På Lunchen fick Helene damp på några nior och på Mattias, det var lite kul faktiskt (:
& på eftermiddagen var emma dampig och jobbig ): fast jag tycker inte mindre om dig för det , emma ! <3

också är jag jättestolt. [filippawannabe:]
- gissa vem som fick röd på femton i engelska? joo , jag . Ohyes, själv är jag ju van vid att få blå plus (; höhö ..


Nu ska jag sitta på skolan till .. åtminsonde fyra ? eller något.. själv, eftersom de gick nyss .
Sen blir det till att gå till träningen. & träna.
Sen tåget hem , ikväll ..


Gud vad intressant inlägg, jag veeeeet !
Menmen , jag hoppas ni överlever .

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback