pappersflygplanskrig !

jag har precis kommit hem, med bussen. Sitter, måttligt illamående, och med fötter som stinker svett tack vare mina gamla skor . usch, jag måste skaffa nya , puuuuh !

Idag har jag varit duktig oh tränat lite till svenskaprovet som jag antagligen ska göra nästa vecka, eller denna (?), samt gjort ett uppgiftsblad i matte (utöver mitt mål). Ohhyes !
Sen har vi ju haft pappersflygplanskrig :d
vilket var väldigt intressant !

Mitt färdigrättade mattepapper viks till ett flygplan, och flyger igenom luften till bordet där Felicia, Pelle, Emil, Linus och Kevin sitter, därefter flyger det tillbaka till mig, Maria, Julia, Filippa och Calle. Oh så viks fler, Pelle får några i håret ( yey, jag träffade !), Linus oh jag kastar flygplan, Kevin skrattar, oh blablabla. Det var kul ,
( Oh Hampus lyckades få ett flygplan att fastna i lampan, wie ).
Ocheh, Sofie måste vara döv och blind, eftersom hon satt i andra sidan Basen, och varken såg eller hörde trots att vi pratade väldigt högt !

Nu funderar jag på om jag ska gå ut och fotografera lite? Eller göra något annat, vilket jag än så länge inte vet vad .


tjingeling ,


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback