den sjugosjätte maj

( Tre dagar sedan sist )

Åh, ni är väldigt trogna, några av er. Trots att jag gång på gång slutar skriva för någon dag, eller någon vecka, så är här nästan alltid minst två olika inne varje dag.
Tack , (L)

Testade bindor, tamponger oh kondomer idag i skolan ? ;d
Bara så att alla vet : MAN KAN HA PÅ EN KONDOM PÅ FOTEN !
så , nu behöver ni inte testa det ! ;d
därefter var det träning, gick ändå ganska bra (:
sen tog jag och erica tåget hem, jag duschade, & nu sitter jag här samt framför teven oh ser house.

Shitthesame, ni är inte speciellt intresserade ;d
Nu ska jag iaf kolla klart på House, om jag orkar, sen sova.  ;*



en slumpmässig bild ,


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback