förlåt för bildbristen.

Jag har precis duschat efter en joggingtur i Gylleboskogen, USCH.

I skolan idag var man på hallamölla , halva dagen , och bada andra halvan. Förutom en liten stund då man var hos Maria ! & EMMA IS BACK ! <3
- Hallamölla;
ganska mysigt. Kolla på vattenhjulet där, de pratar en massa ( hette han verkligen ALV? Är inte det en sån här .. Sak med långa öron? ) , julia fotar, går promenad, emma pratar om usa, massamera..
Men uuuusch, att hans mammas morbror blivit ihjälklämd och DELAD mellan två sådanna stora kugghjul? UUUUSCHOCHFYOCHBLÄ.

Fy på mig, förresten. Har inte laddat upp bilder på jättelänge? Bara massa långa texter, typ.
Tänker skylla det på min data.
Minnet på den är full , så jag kan inte ladda in några bilder på den, suck. Därför är det igen mening med att använda den, så jag använder fars data, och vet inte om jag får ladda in bilder på den?
Får jag säkert, måste kolla upp det!
Ska skärpa mig, snart ..


& Alla vet att jag fyller år i övermorgon ? (a'

Kommentarer
Postat av: filippa

var det bara jag som inte hörde vad han sa?

2009-04-19 @ 12:46:25
URL: http://sjukthetlama.blogg.se/
Postat av: Cissela

filippa , det var bara du som inte hörde det - för du är döv (:

2009-04-19 @ 15:00:49

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback