miljonte !

HAHAHAH. Visste ni att det faktiskt heter miljonte ?
omg :D

Förlåt, fick lite damp för det innan idag, som några vet. (a'

Iaf, fick reda på resultaten för so proven idag. Först fick jag Röd plus, vilket var helt okej. Sen helt plötsligt ändrade han till Svart minus, wiiiih :D

Blablabla ..

Julia sticker till Turkiet inatt , ohhhno .
i willl miss you. <3


och, för er som undrar hur jag har klarat mig denna veckan utan internet , lösningen är Twilightböckerna :D
Har läst ettan, tvåan och trean nu, denna veckan (a'
Får väl skaffa fyran på något annat sett, den glömde Julia ge mig :(

pooooooss.

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback