misslyckat fjortisförsök (y'

Jah, dagens fjortissak blev ju lite lagom misslyckad.


- " Ni liknar er själva ? " . xd

Jajah, nu är iaf denna veckan slut.

NO provet i morse gick ganska bra , tror jag (:
Förutom att jag troligen hade fel på fråga två , böhö ..

Nu sitter jag & Felicia här , hon kollar igenom mina bilder på mobilen. Några av dem iaf (a'.
 Snart ska vi gå tillbaka till skolan för att hämta Maria, möta upp Pernilla och Julia och sedan dra vidare till ÖoB.
Ikväll blir det "tjejkväll", film och mys (:
The Exorsist , som visst var världens läskigaste film ett tag. Kommer från 1970 , det är den vi ska se iaf ;d
- "Fuck me , fuck me .." , är en vanlig replik i den?
Systemkameran kanske åker fram, vi får se (:

Nu ska vi gå iaf, ha en bra kväll som vi ska ha ? :D
<3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi godmorgon :) hoppas du har en kul lördag ! :D

2009-04-04 @ 12:54:03
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback