jag älskar er (L)


Kalla det vad ni vill.. Iaf , jag älskar er (L)


Nu sitter felicia och filippa här. Eller ja, sitter och sitter, de springer runt och sminkar sig, duschar samt plattar håret. (y)
Maria & Pernilla var också här i gårkväll, det var mys . <3
Egentlilgen var det tänkt att Julia skulle va här istället för Filippa, men det blev något klödd..
Filippa blev av med sitt busskort, så därför fick hon följa med :D
Vi följde med när Annabel tog hål i örat, det blev fint (:
Sen sprang vi runt ; ÖB, Rusta, Intersport, Coop Forum, Hemmakväll, Pizzerian.

När vi kom hem så åt vi pizza & de andra drack energidryck.
- " Things that make you go muu ? "

The Exorsist som var otroligt seg förutom vissa sceener ;
- " Fuck me !" om och om igen, xd
Därefter Boogyman 2 , den var ganska bra men vissa var bara .. äckligt ;o
Även om jag inte fattade fullt ut, och vissa satt och blundade typ halva filmen ;)

Felicia, Pernilla och Filippa sov över. Somnade vid fyratiden.

Pernilla skulle hem och städa hos sin mormor , maha , sen ska jag, Filippa och Felicia träffa henne på stranden igen, vid fyra kanske . (:

Nu ska jag fortsätta platteliplatta håret.

GRATTIS MARIA PÅ FÖDELSEDAGEN , förresten ! <3


igåååår ;



Puuuuuuuuss .






& massa massa mer kul .. <3

Kommentarer
Postat av: filippa

saknar den helgen juu : (

2009-04-19 @ 12:50:22
URL: http://sjukthetlama.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback