gratis fotobok!

När jag som vanligt surfar runt på olika bloggar, så ser jag att flera stycken tipsar om gratis fotoböcker. jag har alltid tyckt det är kul med sånt där, så jag har bestämt mig för att "jag måste testa iaf"? ( läs mer om fotoboken här ) . & gratis dessutom, kan det bli mycket bättre? skulle inte tro det !

Nu är det bara till att vänta. under tiden kan jag ju ta och fundera på vad jag ska ha för tema på boken, hmm.. vilka av mina "åttiotusen" bilder som jag ska visa upp, om man säger så. ja, det kan bli något att fundera på fram tills jag får boken.. ((:

gör som jag ni med - blogga , och få en gratis fotobok. hur lätt som helst? ((:


Kommentarer
Postat av: emilija :)

jag har det minsannn inte lätt, får inte klok på den där jäkla designadinblogg.se ?

måste få hjälp av ngn, fast ska til kompis i helgen, hoppashoppashoppaaaas! <3

2009-08-19 @ 19:54:46
URL: http://eemiliijaa.blogg.se weehoo!
Postat av: Eliiiiin

du suger på att blogga cissela.

2009-08-22 @ 17:53:02
URL: http://dinprinskorv.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback