final destinatin 4.

Har ni sett?
Snart kommer Final Destination 4 ut. Eller ja, snart och snart, den har världspremiär tjugoåttonde augusti.

Jag lyckades köpa 1:an & 2:an i serien precis innan vi skulle till Österrike, där jag, Erica & Anders såg dem.
Trean laddade jag ner, och såg för ett tag sedan.

Nu googlade jag runt lite, och stötte på trailern till fyran, som ska komma ut snart. Så nu måste ja ju bara se den med!


You can't cheat deth.


Någon mer än jag som känner att de bara måste se den, förr eller senare?


( & Louise, du som skulle se ettan idag - jag har ettan & tvåan på dvd, samt trean. )


Kommentarer
Postat av: SOFI - fotoblogg

Jo, jag vet. Men för dom som inte kan det, haha

2009-06-18 @ 14:45:20
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: ERICAKUNG

VI SKA SE FYRAN, lätt asså ;D

2009-06-18 @ 22:12:56
URL: http://onlyoneerica.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback