glad midsommar


fokusen är lite fel, men annars (a'

Godmorgon. En dag som denna då det faktiskt inte har regnat, så får i en bild på droppar. Det passar väl bra ;)

Snart har jag suttit och letat igenom alla mina bilder som är tagna med systemkameran, för att leta upp en bild med temat kärlek till en tävling. Tror du att jag har hittat någon? Icke sa nicke. Så, jag får väl gå ut och försöka ta en, även om det är ganska så svårt att ta en kärleksbild på beställning.
Idag ska jag även springa, och så är det ju midsommar ! Så ikväll ska vi till Ellen & Marta.
på tal om det ..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: ERICAKUNG

SERIÖST, du&jag ska se fyran tsm? :O <33

och först trean, om du vill se den med mig? (A)<3

2009-06-19 @ 12:09:57
URL: http://onlyoneerica.blogg.se/
Postat av: louise

svar:

tack, det var jätte snällt av dej! :) <3

2009-06-19 @ 12:23:57
URL: http://babemon.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback