hello you

( Rubriken är inspererad av Coca Cola reklamen, hahah. )

Vilket liv jag har. Har suttit och lagt in alla inlägg i nya grupper, dock hamnade så gott som alla på dagbok. Det kommer bli en stooooor grupp.
Ser ni? Jag har fixat lite med sidomenyn. SNART kommer en ny header. Om inte ..

En fågel viskade i mitt öra att jag kanske har vunnit en ny design gjord av Liisa. Kan det stämma , tro ?

Nu har jag blivit nertvingad framför teven; jag och mina kriminalserieavsnitt med mera. CSI Miami, det låter bra, tror jag. (:


( Bloggen börjar snart likna något . )


Kommentarer
Postat av: louise

sv: hehe, nä? eller jo, men inte hur jag får dem att byta plats, du vet vad jag menar?

kan du inte länka mig? eller du kom på det själv?

2009-06-18 @ 21:14:41
URL: http://babemon.blogg.se/
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Jag fyller år imorgon! Förövrigt.. Ha en supernice midsommar! Puss och kram.

2009-06-19 @ 02:51:37
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjenare. Jag leker cool och är inne och kollar från min mobil. Status vettu ;) nej men jag saknar dig (a)<3

2009-06-19 @ 11:40:49

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback