pooooowerking.

Maria & Calle är här. Just nu står Calle och staplar alla hans uppdruckna Powerking, vilket innebär runt tio stycken burkar? Och Maria spelar spel på min mobil, tönt.

Vi har precis sett på tre filmer. Da Vinci Koden, någon rysare.. Them, tror jag den hette, och någon blablabla.. Futurama? Maria är feg. Satt och spelade spel under hela Them. Särbarn. & Calle satt och dreggla !! Några som blev typ .. Dödade av massa ungdommar ? Ohyes..

Nu vet jag inte vad vi ska göra. Men i alla fall så ska jag sluta skriva på detta inlägget.
( Maria berättar precis, efter att ha läst vad jag skrev här ovan, att hon har sett lite av Them innan, bara liiiiiiite. Men då såg hon mer än hon gjorde idag, eftersom nu gömde hon sig bakom mobilen hela tiden, mjaa. )


godnatt , så småningom ;*

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback