qk.

Qk ( som vi nu ska börja säga istället för kuk ).
DAAAAAMP ! Jag har preics suttit och väntat i typ en halvitmme på att Simset ska installeras, och blir överlycklig när det är klart. Också är mitt grafikkort för dåligt. BÖÖÖÖÖÖG ):
Åh, snäll som far är, så ska jag installera det på hans data nu. Fan vad sur jag blir.
Så dår blir det väl bara till att ävnta en halvitmme till då ! Snart får jag väl spela fem min, sen måste jag sluta ? Usch ..

Tack Simple Plan , ni gör min tid lite kortare i alla fall ..

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack för din röst ! :D

2009-06-05 @ 10:27:40
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback