hell yeah

Idag har jag redovisat matten, eller försökt iaf. Jag ska visst göra om halva steget och redovisa det igen till hösten, suck, & vi har sett niornas Cabarét, som var väldigt kul! Klockrena, många av lärarna, och fjortisarna? 'blink'
Därefter följde Annabel med mig hem, mjes.

Annabel & jag har ätit Ben&Jerry, vilket var gott ( fast man blir lite smått illamående av alla degklumparna i Cookie Dough, efter ett tag ), gått på en gammal loppis ( HAHAHA ) & fotat. Lite damp. 'smiiiiiiile'
Några bilder, bara typ en en tusendels procent av alla (okej, där överdrev jag kanske lite), bara på Annabel söt, eftersom jag var skabbig idag.
Tyvärr får ni inte se de fulaste, bara de vackraste samt några damp.


annabelsöt på loppisen ;d

oanvända (!) hundbajspåsar på skorna is da shit.
Vadå, jag vill ha rena skor kanske? ;d



vackra kvinna.

beautiful.

kärlek till dig.



den var megasöt. lägg märke till ett blått och ett grönt öga (!).
ägarna stod bredvid när vi fotade den och småskrattade, samt kallade
på den, höhö..


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback