tjugotredje juni

Så tidigt som jag gick upp idag har jag inte gott upp en enda dag innan detta sommarlovet, klockan sju. Men eftersom vi skulle köra vid åtta mot Malmö, så fick det bli så.

Halva dagen, det vill säga från tio till två, eller något liknande, så har jag suttit med Annika och Gunilla ( Annikas anställda ) på en workshop med ' några av sveriges bästa webstrateger ', tre stycken från företaget Good-Old, som är ett företag som typ designar hemsidor på nätet. Annika ska visst anställa dem för att fixa hennes hemsida, och hon tyckte att jag kunde följa med eftersom jag ska hjälpa henne lite med den, samt fotar till hemsidan, och 'en sån här chans får man bara en gång i livet.' Det var lärorikt, det var det. Verkligen, jag fick veta mycket som jag inte visste innan, och man fick upp massa nya tankar. Men guuuuuud vad trött man blev.
Men nu har jag sommarjobb ordnat hos Annika (:
Därefter en snabb runda ner på stan i Malmö, fixade ett UV-filter till kameran . Var tänkt jag skulle fixa något till filter, men de andra var slut i 58 mm. ):

Efter en massa andra händelser så sitter jag nu här på balkongen med datan i knäet, och det känns som om mitt huvud ska sprängas. Huvudvärk .. ( Därav var jag tvungen att hoppa över träningen idag, 'tummener' ).


UV filtret (:


Kommentarer
Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: Ja, det vore mycket enklare! :)

2009-06-23 @ 18:45:06
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback