idag & igår.

Nooormal skoldag idag, i think?
Ganska flummigt, faktiskt. Speciellt när vi satt och retade hugo, right Julia? ;) Fick helt ont i magen och kinderna efter det (a'
Plus att jag var duktig och redovisade svenskan , 'tummeupp'

Bussen hem, lite flumm där med.
Bombade så gott som alla mina kontakter oh vissa fick ju damp. xd


Även lite om gårdagen.
Komplediga, sååå..
Jag, Maria & Felicia tog tåget till malmö för att shoppa lite. (:

Det var trevligt & mys, får göras om <3



Biiiiiiikbok.
Håll med om att Felicia borde ha köpt tröjan hon har på sig? Assöt !

Och ja.. Ignorera tröjan jag har på mig och IGNORERA Marias tröja ? xd


Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

Haha! De leggingsen har jag också. ;D Funderar på att bunkra upp mig med ett par svarta och bruna och till och med eventuellt ett nytt par av de mörkblåa (för att mina redan börjar bli noppiga och tråkiga pga användningen haha) för jag ääälskar verkligen dem. XD

2009-03-28 @ 15:44:42
URL: http://ayla.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback