sportnörd.

Jaaah , vi har ju som sagt våran flippvecka denna veckan.
dagens tema var sportnörd (:


Pannband,
Kofta,
Linne,
Leggigs,
Pumashorts,
Fotbollsstrumpor.


i know you like it :D
Vi fick iaf uppmärksamhet, flera stycken bah;

- Ska ni spela fotboll idag?
- Varför har ni på er deeeet?
- Amen gud vad snygga kläder !

' generad '  :$


Sen var jag duktig och redovisade svenskan idag (:
Julia satt med mig. Patrik , läraren , lät nästan chockad när han läste bokanalysen och med jämna mellanrum;
- Mmmmh.
- Den är riktigt bra.

Både jag och julia blev iaf .. chockade. (a)


Jajah, vad som händer i eftermiddag får vi väl se (:

Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback