godmorgon

det har blivit en vana att sitta på balkongen med datan , i solen , eller i trädgården. Men det är väldigt mysigt (:
Jag har precis smsat med Emma, oh bestämt att vi ska vara en annan dag. Förlåt Emma <3
sen har jag bestämt att jag och Annabel ska va idag . Hon kommer hit om typ en timme, mihi .

Jag har börjat knarka Simple Plan , tänkte att ni borde veta det. Har lyssnat på deras låtar hela dagen i förrgår, igår och nu idag. Ibland har det kommit in någon annan emellan, men det slutar alltid med att jag är tillbaka på Simple Plan ;o
Jaja, kärlek till deras låtar. (L)

Nu ska jag gå och fixa mig lite.
Eller först ska jag ladda upp lite bilder från igår !


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback