fooooto

varit ute oh fotat ett tag, samt insett att det finns fler sätt att fota på.
Bilderna blev riktigt bra ;o
enligt mig (a'

ett smakprov ;





åhh, jag älskar den här ovan.


det var mysigt i solen !



åh, wierda bilder, men jag gillar dem. eller ja, jag älskar vissa av dem, medans vissa är väl .. okej (a'

snor ni dem , så dör ni ):


Eftersom mor envisar sig om att inte skaffa fler kanaler än ettan, tvåan, fyran och sexan ( typ ) , såja ...
Nu ska jag titta på Rent hus , samtidigt som jag sitter vid datan ;d

sen sängen .


pooooess ,

Kommentarer
Postat av: IDA

vilka balla bilder!

2009-05-29 @ 18:11:47
URL: http://juttsan.blogg.se/

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback