tjugotredje september

musikprov. gick väl, ganska bra, tror jag. minst tjugo poäng så blev man godkänd, det tror jag att jag klarade ganska stort. förhoppningsvis.
orientering. 20-30 min, eller 33 min för svart pist? folk säger olika. iaf, jag och lovisa fick omkring trettio. skitbra! hittade alla på direkten. hoppashoppas på svart.
pluggningen. ett redovisat steg på hela terminen. ETT! inte bra cissela, så nu ska jag sätta mig oh studa. även om jag är sjukt trött.


så jävla sur blir jag. hade spelat in ett uppföljande avsnitt av CSI plus systrar i jeans, TROR DU INTE NÅGON JÄVEL HAR TAGIT BORT DET?! omg.


Kommentarer

Lämna ett spår efter dig.

Ditt fina namn:
Besöker du min blogg ofta?

Din mejladress: (visas bara för mig)


Jag besöker gärna din blogg:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback